Nieuws  

Opel Nederland heeft een prestigieuze ESA Award in ontvangst genomen. Bij de jaarlijkse verkiezing van beste Europese sponsorcases door de European Sponsorship Association (ESA), op donderdag 28 februari in Londen, won Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek in de categorie voor middelgrote sportsponsorships.

Als sponsor van Feyenoord startte Opel Nederland begin 2018 een grootschalig DNA-onderzoek om te onderzoeken of liefde voor de Rotterdamse voetbalclub in je DNA kan zitten. Supporters van Feyenoord konden zich vrijwillig opgeven om deel te nemen aan Het Grote Feyenoord DNA-onderzoek. Er werden 168 respondenten geselecteerd uit meer dan 5.000 supporters die bereid waren wangslijm af te staan voor DNA-onderzoek. Een wereldprimeur, want nooit eerder werd een dergelijk onderzoek verricht bij een voetbalclub. Het onderzoek toonde uiteindelijk aan dat de clubliefde voor Feyenoord niet in je DNA zit, maar ontstaat door invloeden vanuit opvoeding, omgeving en vrienden.

Plaats op:
Datum: 5 maart 2019
Bron: Opel Nederland B.V.
Gerelateerde artikelen  
01-07-2013 Nieuws Opel officieel hoofdsponsor van Feyenoord
01-06-2017 Nieuws Opel komende drie jaar mobiliteitspartner Feyenoord
04-03-2013 Nieuws Opel vanaf nieuwe seizoen hoofdsponsor Feyenoord
31-08-2017 Achtergrondartikelen Uitzendorganisatie Axidus kiest voor Opel
29-04-2011 Nieuws ETB onderzoek: Toyota meest duurzaam
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,99 seconden.