Nieuws  

Opel is inmiddels precies een jaar onderdeel van Groupe PSA. Daarom geeft het met de Opel GT X Experimental een indruk hoe toekomstige modellen van het merk er uitzien. In deze context zijn begrippen als ‘Duits, bereikbaar en spannend’ belangrijker dan ooit tevoren. Deze drie merkwaarden kenmerken alle nieuwe modellen van Opel en bepalen ook wat Opel onderneemt – nu en in de toekomst.



“We moeten onze merkwaarden consequent hanteren bij alles wat we doen – vanaf het idee tot en met de ontwikkeling en het op de markt brengen van nieuwe modellen. Het is ook een essentieel onderdeel van ons PACE!-plan. De identiteit van ons merk is onze toekomst”, zegt Opels CEO, Michael Lohscheller. “Daarom heb ik onze design- en ontwikkelingsteams de opdracht gegeven om deze merkwaarden te visualiseren in de vorm van een conceptauto. De Opel GT X Experimental, die tegen het einde van het jaar zijn wereldpremière beleeft, is daarvan het resultaat.”

Plaats op:
Datum: 6 augustus 2018
Bron: Opel Nederland B.V.
Gerelateerde artikelen  
29-08-2018 Nieuws Conceptauto geeft vorm aan Opels merkwaarden
13-07-2018 Nieuws Opel toont nieuwe merkvisie met Brand Concept voertuig
14-11-2018 Nieuws Opel werkt aan duurzame toekomst
24-10-2018 Nieuws Opel 'Vizor' voor elektrische en autonome auto's
15-10-2018 Nieuws Acht geheel nieuwe of vernieuwde Opel-modellen vóór 2020
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,4 seconden.